lauantai 19. joulukuuta 2009

Illan asiakas

Minulla tuli lukuisia soittoja. Tuijotin soittavia numeroita ja keskityin valitsemaan sen jonka haluan.
Vastasin muutamaan ja nopeasti päättelin soittajista mitkä he ovat miehiään.
Illan asiakas soitti.

Keikka olisi lyhyt, mutta muuhun minulla ei ollutkaan kärsivällisyttä.
Pinnani alkaa olla lyhyt asiakkaiden kanssa, eli aika on tullut lopettaa keikkailu.

Kävin nopeasti suihkussa, valitsin kauniit punaiset alusvaatteet, pitsiset ja läpinäkyvät.
Harjasin hiukseni kiiltäväksi, pitkäksi putoukseksi ja meikkasin kevyesti.
Olen luonnonkaunis, joten minun ei onnekseni koskaan tarvitse meikata paljon.

Otin puhtaat vaatteet kaapista, varmistin että käsilaukussani oli huoratavarat ja lähdin.
Laukussani on aina kondomit, liukuvoide, puhtaat pikkuhousut, huorapuhelin ja vararaha hätätilanteita varten. Minulla on myös raiskaushälytin ja muuta hätätilanteiden varalle.
En ole koskaan joutunut niitä käyttämään.

Jokainen osoite ja puhelinnumero on minulla tallessa missä olen käynyt tai minut on kutsuttu.
Talletan tietokoneelleni ja muistivihkooni jokaisen asiakkaan nimen, puhelinnumeron ja osoitteen. Jos minulle jotain käy, sen saa selville hyvin helposti.

Hengitykseni haihtui höyrynä yöilmaan kun kävelin. Saappaani alla kirskui lumi ja hajamielisesti tuijotin maisemaa joka olisi kuin postikortti.
Oikeassa osoitteessa aukaisin oven. Rappukäytävässä oli siunatun lämmin.
Raput ylös ja ovikellon pimpautus.

Minua aina jännitti kun tapasin uuden asiakkaan. Huolellisista valmisteluistani huolimatta en koskaan voinut tietää, oliko oven takana joukkio raiskaajia kuten erään kerran, vaiko joku parittaja joka ei päästäisi minua pois.

Olisin oikea tärppi parittajalle. Kasvoillani, vartalollani, älykkyydelläni ja viehätysvoimallani olisin myyntitykki.
Olen kuullut niitä tarinoita, miten parittaja saa huoran huomaansa. Siihen en koskaan haluaisi.

Asiakkaani oli mitä miellyttävin. Nuori, kohtelias mutta omalla tavallaan kauhean rasittava.
Hän kyseli kovasti minusta, hämmästeli miten on mahdollista löytää jotain tällaista.
Koetin pitää mielipiteitäni ominani, paljastamatta liikaa.
Onneksi paneminen oli helppoa, mieheltä tuli nopeasti. Kun hän pani minua takaapäin, mietin hiustenhoitoaineita mitä täytyy hankkia.

Homman hoiduttua puin päälleni ja lähdin.
Kävin hakemassa hoitoaineen minkä valitsin panon aikana ja palasin kotiin.

2 kommenttia:

  1. Vitsi sä olet loistava! :D Tuli revettyä kunnolla. Hyvin vedät, ja olet hyvä tyyppi! :D

    VastaaPoista
  2. Ihana oot, aloin lukemaan tätä blogia <3<3

    VastaaPoista